Antingen allt eller inget...

Japp så är det när man jobbar som extrajobbare, har ju två extrajobb, ett i bokhandel och ett på hotell. Vissa veckor jobbar jag 0 dagar men vissa veckor så som denna veckan jobbar jag 7 dagar ;) Blir en tuff vecka men det är härligt med lite pengar! ;)

Har inte blivit att jag bloggat på ett tag då jag inte har suttit så mkt vid datorn och inte heller haft nått att skriva om direkt :P

Blev ett kort inlägg så lägger in en bild som jag tog i sommras på en liten snok :)


Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Lizi och är en 19-årig tjej som gillar djur och att fotografera. På fritiden gillar jag att äta majs och bada brödsmulor. Jag hoppas nu kommer ha en trevlig stund här i min blogg! :D