Välkommen hem...

Är en låt av EMD som jag måste säga är väldigt bra, speciellt att lyssna på mörka höstkvällar när man längtar lite smått till julen. Jag brukar inte direkt lyssna på dem men denna låten är riktigt bra ;)




Idag har det blivit en liten runda i stan med Elin http://eliinskrypin.blogg.se/ och fixat lite saker :) sen har jag inte direkt gjort så mycket. Imorgon blir det storstädning på rummet vilket jag ha sagt i nån vecka nu men imon ska det bli! ;)

Men nu ska jag se om det går nått vettigt på tvn som man kan glo på?

Ha en bra kväll!




Kommentarer
Postat av: Elin

(HÄR FÅR DU DIN FÖRSTA ELAKA KOMMENTAR MOHAHAHAHAHA)



DU ÄR KASS PÅ ATT UPPDATERA ;p hehe

2012-01-06 @ 00:54:14
URL: http://eliinskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Lizi och är en 19-årig tjej som gillar djur och att fotografera. På fritiden gillar jag att äta majs och bada brödsmulor. Jag hoppas nu kommer ha en trevlig stund här i min blogg! :D