Mitt första inlägg!

Troligen inte meningarn att jag ska skriva blogg, första inlägget jag skrev försvann så nu blir det att skriva ett nytt ;)

Denna bloggen kommer handla om lite allt möjligt, lite om min vardag och vad som händer men jag kommer också skriva mina åsikter om olika saker, kan vara tidningsartiklar m.m. då jag tycker det är skönt att skriva av mig mina åsikter någonstans ;) Gillar du inte vad jag skriver så är det bara att trycka på krysset högst upp i högra hörnet. Om du skulle gilla det som skrivs så läs gärna och om du har lust släng gärna in en kommentar också, jag svarar på alla komentarar som är värda att svara på :)

Kanske även ska i detta inlägg berätta lite om mig själv. Som det står på sidan av bloggen gillar jag att äta majs och bada brödsmulor... Haha! Nja det stämmer kanske inte helt, eller jo jag gillar majs ;) men att bada brödsmular har jag nog aldrig provat, man kanske skulle testa det nästa gång man inte har något att göra?

Nää men lite om mig då, Jag är en tjej på 19 år, inte långt kvar till 20! ;D Jag tog studenten i sommras från handel- och administrationsprogrammet. Just nu så försöker jag komma på vad jag vill göra med mitt liv. Som tidsfördriv medans jag funderar på det så har jag två små extrajobb, jag jobbar blandannat på hotell som städare, inte det roligaste men men det är ett jobb i alla fall ;) Sen jobbar jag även en del på en bokhandel när det behövs :) Annars på fritiden så gillar jag att umgås med mina vänner och min familj och vi ska inte glömma min underbara lilla Jonte! min katt :) Han kommer nog dyka upp på lite bilder framöver och det blir kanske även att jag skiver lite om hans rackartyg ;)
Jag gillar även att fotografera och redigera bilder, jag är ingen mästare men jag tycker det är kul och enligt mig är det de viktigaste!

Kanske dags att runda av detta inlägg, det blev ganska långt och det står troligen inget som är direkt läsvärt menmen ;)

Ha nu en dunderbra förtsättning på denna lördag och ha en megago andra advent imon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Lizi och är en 19-årig tjej som gillar djur och att fotografera. På fritiden gillar jag att äta majs och bada brödsmulor. Jag hoppas nu kommer ha en trevlig stund här i min blogg! :D