Ledig idag!

Idag har jag varit ledig, skulle vara ledig imon med men fick precis sms av hotellet och det blir jobb där imon :) Känns skönt, har ändå inte så mkt att göra när jag är hemma just nu så då kan man lika gärna jobba! ;)

Idag har jag som sagt var inte gjort så mycket, har blivit en del tv och data men även lite bus och mys med min lilla bebis :) Han är min ängel!


Lilla Jontis bebis ligger och myser på mattan efter lite lek :)

Nu små kollar jag lite på handbollen, dock inte som intresserar mig sådär jätte mycket direkt ;) Men efter handbollen kommer Sveriges Mästerkock och det är bra, så de får man glo på!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Lizi och är en 19-årig tjej som gillar djur och att fotografera. På fritiden gillar jag att äta majs och bada brödsmulor. Jag hoppas nu kommer ha en trevlig stund här i min blogg! :D