Film helg!

I helgen har det både blivit hyrfilm och bio :)

I fredags hyrde jag och Petra två filmer, "hall pass" och "the ward".
Hall pass var en helt okej film men lite små seg men den gav en del skratt i alla fall ;)
The Ward var en skräckfilm och den var faktiskt bra, länge sen jag såg en bra skräckis, tyckte inte den va jätte läskig men det brukar jag heller aldrig göra nästan :P Det som jag gillade va att man under filmen trodde man visste precis hur allt hängde ihop men sen senare märkte man att det inte riktigt va som man trodde. En sevärd film!





Sen i lördags blev det bio med Elin =) Vi kollade på new year's eve. Den va helt okej men det är nog dock ingen film jag vill se om :P



Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Lizi och är en 19-årig tjej som gillar djur och att fotografera. På fritiden gillar jag att äta majs och bada brödsmulor. Jag hoppas nu kommer ha en trevlig stund här i min blogg! :D