Måndag!

Idag är det måndag och den har för min del bestått av jobb, har jobbat på hotellet idag och imon blir det lite jobb på bokhandel :) Har varit ledig ganska länge nu så det var verkligen skönt att få jobba och veta att lite pengar kommer rulla in på kontot ;)
Kom hem från jobbet vid 5 och har sedan dess lagat pannkakor och kollat lite tv, mycket mer har jag inte hunnit med, jo lite läsning blev det också! :)

Tänkte bjuda på en bild jag tog igår, gick ut i trädgården för att smyga lite på småfåglarna!


Ha en fortsatt bra vecka alla! :D

Kommentarer
Postat av: Elin

GRYMT BRA BILD LIZI! Du är jätte duktig på att fånga rätt ögonblick. :D

2012-02-15 @ 13:49:17
URL: http://eliinskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Lizi och är en 19-årig tjej som gillar djur och att fotografera. På fritiden gillar jag att äta majs och bada brödsmulor. Jag hoppas nu kommer ha en trevlig stund här i min blogg! :D