Kort...

blev ännu kortare, pratar nu om mitt hår ;) Klippte mig i tisdags, det blev lite som på bilden men ändå inte als så :P ska lägga ut bild men har inte blivit att jag tagit något ännu då jag tycker det är jobbigt att ta foto på sig själv, lite svårt att få det att se bra ut...
Om ungefär en timme ska Elin hämta mig och då bär det av till gekås! :) Ska bli kul att hitta på nått och att få umgås lite med Elin! :) Har inte så mycket som ska handlas men en del finns det och sen lär man ju hitta lite som man inte hade tänkt också, det brukar i alla fall alltid bli så ;) Så troligen kommer det att bli så även denna gång. Kollade precis webbcamen på gekås och det ser ut som att det är ganska lite folk, håller i alla fall tummarna på det :) Hatar när det är proppat med människor som kör på en hela tiden ;) Nää nu ska jag fixa mig lite, se om det även blir att jag lyckas ta ett foto kanske så ni kan få se hur mitt hår ser ut nu ;)

Ha en superdag alla! Passa på att gå ut, solen skiner och det är inte så kallt :) (säger jag som ska gå inne på geksås hela dagen ;))

Kommentarer
Postat av: Nicco

Upp med en bild! :D

2012-02-09 @ 16:53:27
URL: http://nicolinahamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Lizi och är en 19-årig tjej som gillar djur och att fotografera. På fritiden gillar jag att äta majs och bada brödsmulor. Jag hoppas nu kommer ha en trevlig stund här i min blogg! :D