Jahopp...

Vad ska man skriva om denna fredagskväll tro? Ska jag vara ärlig vet jag inte riktigt vad jag ska skriva men kanske kommer på nått ;)

Kan skriva lite om min älskade lilla Jontis! Eller man säger ju att en bild säger mer än tusen ord så det får bli en bild på honom :) Ganska gammal bild, en från 2008 som jag hittade :) Det var år 2008 som vi köpte lilla Jontis, vi köpte då också Rasmus, men han blev sjuk våren 2009 och finns inte kvar hos oss här på jorden. Saknar honom enormt mycket, djur kan verkligen sätta spår i en. <3



En liten bild på min älskade och saknade Rasmus! <3



Rasmus och Jontis var som bröder, de busade och bråkade en
del men ibland låg de och bara myste! <3

Jonte har snart varit hos oss i 4 år, men det känns som att han alltid har varit här!
Förhoppningsvis kommer Jonte in snart och lägger sig i min säng så att han kan värma upp den innan jag går och lägger mig ;) sen är det super mysigt att ha honom vid en fötter när man ska sova <3


Hoppas ni alla får en underbar helg! Imorgon blir det troligen att åka lite skridskor :) Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Lizi och är en 19-årig tjej som gillar djur och att fotografera. På fritiden gillar jag att äta majs och bada brödsmulor. Jag hoppas nu kommer ha en trevlig stund här i min blogg! :D