Hemma efter en härlig dag på isen!

Har precis kommit hem efter att ha åkt skridskor på sjön med pappa, Elin och Petra! Det är så härligt att susa fram på isen när vinden biter en i kinderna! Har tyvär inga bilder men både Petra och Elin hade kamera så kanske lyckas sno dem sen en dag och kanske kanske kommer de in på bloggen då ;)

Men samtiden som det är härligt så längtar jag ändå väldigt mycket till sommaren! Då man kan bada i sjöarna istället för att åka på isen! ;)

Eftersom det inte blir några bilder från idag blir det en sommrig bild istället tagen i sommar.


Längtar efter sommarens alla härliga färger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Lizi och är en 19-årig tjej som gillar djur och att fotografera. På fritiden gillar jag att äta majs och bada brödsmulor. Jag hoppas nu kommer ha en trevlig stund här i min blogg! :D